کارگاه مهارتهای حرفه ای مدیریت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 27 تير 1398
بازدید : 89
نویسنده : admin


ثبت نام در دوره
مهارت مدیریتی
کارگاه مهارتهای مدیریت در ایران چیست؟
مهارتهای مدیریت از نیاز های اساسی هر فردی است که مدیریت را قبول می کند. چرا که مدیریت چیز عجیبی است. وقتی مدیر می شوید ، وارد دنیای عجیب غریبی می شوید که با تمام مشاغلی که تا کنون می شناختید کاملا متفاوت است. در جایگاه مدیر ، انتظارات بسیاری از شما می رود و قرار است نقش های زیادی را بازی کنید. نماد قدرت باشید ، رهبر ، نوآور ، انگیزه دهنده ، سیاستمدار ، قاضی ، شانه ای برای گریه کردن ، عمو ، عمه و خاله ای دلسوز ، دیپلمات ، جادوگر (برای افزایش جادویی حقوق) ، حامی ، منجی ، همه چیز دان و… صدها نقش دیگر که قطعا با آنها برخورد داشته اید.

جالب اینکه شما مسئول عده ای از افراد می شوید که شاید شما در انتخابشان دخالتی نداشته اید. ممکن است دوستشان نداشته باشید و اشتراکی با آنها نداشته باشید. آنها هم ممکن است شما را دوست نداشته باشند. اما شما موظف هستید از آنها بهترین بهره وری کاری را بخواهید و بخواهید که یک روز کاری عالی به شما بدهند. ممکن است برخی مواقع مانند بچه های کوچک رفتار کنند. در برخی مواقع مانند نوجوان ها بهانه گیر می شوند. گاهی هم کاری انجام نمی دهند و و وانمود به کار کردن می کنند. و از این جور کارها… در تمام این مدت هم باید کاملا خونسرد باشید و فریاد هم نزنید. بله مدیریت فهرست بلند بالایی از این وظایف و نقش ها دارد…

شما باید دونده ای وقت شناس ، پیشرو ، سخت کوش ، شیک پوش ، ناجی ، تا دیر وقت کار کن ، سحر خیز ، فروتن ، قاطع ، مسئول ، مراقب ، آگاه ، دانا ، بدون خطا ، باهوش و … باشید.

مدیریت قواعدی دارد که فرقی ندارد مسئول یک نفر باشید یا هزار نفر ، برای همه یکسان و کاربردی است.
از انجایی که مدیریت علمی است که به روانشناسی و فرهنگ جامعه مرتبط است. لذا در جوامع مختلف دنیا قواعد مختلفی جاری است. ایران هم از این قاعده مستثنی نیست. ضروری است قواعد خاص مدیریت در ایران را بیاموزیم.

کارگاه حرفه ای مهارتهای مدیریت ، دقیقا برای همین منظور طراحی شده است. و اساسی ترین قواعد و قوانینی که لازم است تا یک مدیر بتواند به طور برجسته ای مدیریت نماید ، در این دوره آورده شده است.

مطالبی که در دوره مهارتهای مدیریت یاد خواهید گرفت در هیج کتاب ، دوره اموزشی و دانشگاه و موسسه دیگری پیدا نخواهید کرد. این آموزشها از دل عملکردهای موفق در سازمانهای ایرانی و بر اساس تجربیات واقعی شکل گرفته اند.

امروز بیشتر از هر زمان دیگری، ایران نیازمند به مدیران حرفه ای و قدرتمند است. اما تنها ۱۰ درصد مدیران فعلی به صورت حرفه ای عمل می کنند و به همان میزان هم دستمزدهای بالاتری دریافت می کنند.
آنها ۵ تا ۱۰ برابر یک مدیر معمولی دستمزد میگیرند چون تاثیر آنها در سازمان صدها برابر این مبلغ است.

مدیریت قواعدی دارد که فرقی ندارد مسئول یک نفر باشید یا هزار نفر، برای همه یکسان و کاربردی است.
گزارش دوره های برگزار شده قبلی مهارتهای مدیریت حرفه ای
گزارش کامل و نظر شرکت کنندگان در کارگاه دوره نهم
گزارش کامل و نظر شرکت کنندگان در کارگاه دوره هشتم
گزارش کامل و نظر شرکت کنندگان در کارگاه دوره هفتم
گزارش کامل و نظر شرکت کنندگان در کارگاه دوره ششم
گزارش کامل و نظر شرکت کنندگان در کارگاه دوره پنجم
گزارش کامل و نظر شرکت کنندگان در کارگاه دوره چهارم
تومان 495,000
1
ثبت نام در دوره
در کارگاه مهارتهای مدیریت چه مطالبی ارائه می شود؟
مجموعه مهارتهایی که در این دوره خواهید آموخت در راستای سه مهارت حیاتی زیر است:

✳️مهارتهای فردی
این مجموعه مهارتها به شما انرژی بالایی داده و با ایجاد حسی بهتر نسبت به خود، انگیزه و اعتمادبه‌نفستان را بالا می برد.

✳️مهارتهای ادراکی
این دسته از مهارتها توانایی درک و تشخیص کارکردهای گوناگون سازمان و آگاهی از روابط و شناخت اجزا و عناصر مهم در موقعیت‌های مختلف را برای شما به دنبال دارد.

✳️مهارتهای انسانی
این دسته از مهارتها به شما توانایی و قدرت تشخیص در زمینه ایجاد محیط تفاهم و همکاری ، شناسایی فعالیت مؤثر به عنوان عضو گروه، درک انگیزه‌های افراد و تأثیرگذاری بر رفتار آنان را می بخشد.

این مهارتها مدیر را قادر می‌سازد که به طریقی تصمیم‌گیری یا اقدام کند که موجبات اثربخشی سازمان و رضایت کارکنان آن را فراهم نماید. و برای هر نوع مدیریتی ضرورری و از الزامات یک مدیریت موفق و مؤثر است.

این مهارت‌ها ذاتی نبوده و قابل یادگیری و پرورش هستند.

مهارت مدیریتی
۷ساعت محتوای آموزشی
فایل صوتی کارگاه (سه روز بعد از کارگاه)
جزوه مطالب این کارگاه
گواهینامه قابل استعلام از آکادمی MPT اتریش
عضویت در گروه تلگرامی "شبکه مدیران" محلی برای رفع مشکلات مدیریتی محل کارتان
بسیار مهم
این دوره از سوی آکادمی های MPT اتریش، IQS انگلیس و آکادمی ANCCP ایتالیا مورد تایید است و از سوی این آکادمی ها مدرک ارائه می شود. مدارک ارائه شده قابل استعلام بوده و در سرتاسر دنیا معتبر هستند. ما برای این دوره تصمیم گرفتیم مدرک از MPT ارائه دهیم.
در کارگاه مهارتهای مدیریت ۲۳ قانون و قاعده حرفه ای مدیریت در ایران ارائه می شود که به تنهایی می توانند از شما مدیری برجسته بسازند.
در انتهای این دوره واقعا چه اتفاقی رخ خواهد داد؟
در واقع شما به جرگه مدیران حرفه ای وارد می شوید. (که تعدادشان هم واقعا در ایران پایین است) شما می توانید با تمرین و بکار بردن این نکات حرفه ای ، انگیزه کارکنانتان را به حد اعلای خود نزدیک کنید. و هر روز شاهد بالا رفتن بهره وری افراد و سازمانتان باشید. آنگاه شما بعنوان یک مدیر حرفه ای دیده خواهید شد.

برای چه کسانی مفید است؟
این دوره برای تمامی کسانی که سودای مدیریت در سر دارند مناسب است.
مدیریت قواعدی دارد که فرقی ندارد مسئول یک نفر باشید یا هزار نفر. بلکه برای همه یکسان و کاربردی است.
تمامی افرادی که به نوعی مشغول سرپرستی و مدیریت در سازمان، شرکت،موسسه ، دانشگاه ، بانک، مرکز آموزش و هر مکان دیگری که قرار است افرادی را سرپرستی و نظارت کنند مفید است.

منبع:dekami



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kahri و آدرس kahri.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com